Islam Itu Indah

Islam Itu Indah

Monday, August 17, 2015

Rindu PadaNYA

Allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....................................................kembalikan diriku.....


aku rindu padaMU Ya Allah........
aku rindu berzikir kepadaMU Ya Allah...
aku rindu solat sunnat ku kepadaMU Ya Allah....
aku rindu bangun malam sujud kepadaMU Ya Allah...

Allahhh.....
kembalikan kerinduanku kepadaMU...
kembalikan kecintaanku padaMU Ya Allah...
kembalikan air mataku untukMU Ya Allah...

kembalikan sayangku untukMU Ya Allah...

Ya Allah...
hadikan dirinya untukku yg mncintaiMU...
kerana aku tahu sudah pasti cintanya kepadaku keranaMU...
hadirkan iman dalam dirinya dan juga diriku Ya Allah...
sungguh aku pasti janjiMU itu pasti,,,

Ya Allah....
terima kasih atas nikmat dunia yg kau berikan kepadaku...
ya Allah...lapangkan dadaku..rezekiku...rahmati kedua orgtuaku...
amennn ya Allah.

No comments:

Post a Comment